Gustav Larsson sykler for danske Team Cult Energy neste sesong. Den svenske tempospesialisten med sølvmedalje fra VM i 2009 kommer fra sveitsiske IAM Cycling.
Fra før har det hardt satsende prokonti-laget signert med Fabian Wegmann, Rasmus Quaade, Rasmus Guldhammer, Russel Downing og Linus Gerdemann.
Samtidig melder Belkin at George Bennett (Cannondale) og Kevin De Weert (Omega Pharma) skal sykle for dem neste sesong. I 2015 skal det nederlandske laget gå under navnet Team Lotto NL.